strona

Mało kto spodziewał się, że pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 tak silnie wpłynie na nasze codzienne funkcjonowanie. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy od rozpoczęcia lockdown’u życie społeczne i gospodarcze przeniosło się w wirtualną przestrzeń internetu. Dla firm, które nie miały do tej pory swojej strony internetowej, czas pandemii to paradoksalnie duża szansa na rozwinięcie biznesu.

W tym krótkim artykule poznasz kilka powodów, dla których warto zainwestować w budowę strony internetowej.

  1. Nowe strategie, nowi klienci
    Internet z dnia na dzień staje się jednym z głównych źródeł wiedzy pozyskiwanej przez jego użytkowników, którzy cenią sobie niezależność i samodzielność. Dobry marketing w Internecie to przede wszystkim wyjście naprzeciw potrzebom Twoich potencjalnych klientów. Profesjonalna budowa strony internetowej umożliwi Ci pozyskanie nowych klientów oraz zaprezentowanie swojej oferty. Im ciekawszy pomysł, zgodny ze współczesnymi trendami, tym lepiej!
  2. Wizerunek firmy kluczem do sukcesu
    Skuteczna reklama w Internecie opiera się przede wszystkim na treściach wizualnych – w końcu oczy są głównym zmysłem odbierającym informacje z Internetu. Projekt spójnego wizerunku marki przedstawiony na nowoczesnej stronie internetowej to doskonała wizytówka dla nowych i starych klientów. Poza kwestią estetyki, strona internetowa musi działać szybko i sprawnie, a jej właściciel (lub administrator) powinien na bieżąco ją aktualizować oraz zadbać o dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych.
  3. Budowa zaufania możliwa dzięki wiarygodności
    Niestety, zbudowanie samej strony internetowej nie wystarczy. Niezwykle istotny jest SEO Content Marketing, który polega na nasyceniu witryny merytorycznymi treściami. Poza wartościowymi opisami do kategorii witryny lub produktów w e-commerce, możesz także publikować artykuły blogowe, w których podzielisz się ekspercką wiedzą ze swojej dziedziny. W końcu informacja to podstawa marketingu. 🙂
  4. Oszczędność czasu i pieniędzy
    Wielu osobom może się wydawać, że budowa strony internetowej to zbyt duży i niepotrzebny koszt. Jednakże, budowa witryny www przypomina instalację paneli fotowoltaicznych – koszt jest wyższy, niż można było się spodziewać, ale bardzo szybko się zwraca. Warto pamiętać, że w Internecie masz możliwość prezentowania swojej oferty przez 24 godziny na dobę. Nowoczesna strona internetowa pozwoli Ci pozyskać zupełnie nowych klientów dla Twojej firmy. 

Biorąc pod uwagę wzrost popularności usług sklepów internetowych na rynku polskim, warto zdecydować się na budowę witryny www. Coraz więcej użytkowników “przeprowadza się” w realia Internetu, a przedsiębiorcy powinni na to reagować. Projekt oraz budowa strony internetowej to bardzo opłacalna inwestycja. Jeśli chcesz osiągnąć jak największe efekty poprzez marketing internetowy, odezwij się do specjalistów z branży, którzy pomogą Ci w rozwoju biznesu i pozyskaniu nowych klientów.

Źródło: Quality Factor – agencja interaktywna